HANDELSBETINGELSER

Handelsbetingelser

Disse handelsbetingelser samt vores Persondatapolitik og Fragt & retur gælder alle køb på www.elton.dk med levering i Danmark og Europa.

Generelt

Pardon Clothing A/S
ATT: ELTON
Navervej 16
DK-7430 Ikast
CVR: DK34586527

Hvis du har brug for hjælp eller oplever nogle problemer på www.elton.dk så kontakt endelig vores kundeservice.

TLF: +45 96 92 50 00
E-mail: elton@pardon.eu

Mandag – fredag: 9.00 – 15.00

E-mails bliver besvaret indenfor 24 timer eller første hverdag efter weekenden eller helligdage. I udsalgsperioder kan svartider være længere. Tak for tålmodigheden.

Ordrer og betaling

www.elton.dk er åben 24 timer alle ugens dage. Dog kan www.elton.dk være lukket i korte perioder i forbindelse med vedligeholdelse.

Ordrer vil blive sendt den følgende dag eller hverdag hvis ordren er placeret i weekenden eller på helligdage. I udsalgsperioder kan forsendelsestiden være lidt længere, så vi takker på forhånd for tålmodigheden.  

Hvis du har nogle spørgsmål vedrørende din ordre, så send os gerne en e-mail på elton@pardon.eu eller ring på +45 96 92 50 00.

Du vil modtage en ordrebekræftelse efter din ordre er placeret, såfremt du ikke modtager en ordrebekræftelse, så tjek venligst dit spamfilter eller kontakt os på e-mail elton@pardon.eu.

Du kan betale med følgende kreditkort på www.elton.dk:

VISA/Dankort
VISA
VISA Electron
Maestro
MasterCard
MasterCard Debit

Vi accepterer også følgende betalingsmetoder:

Mobilepay
Applepay

Betalingen vil blive trukket når din ordre er afsendt.

Gebyr for betaling på kort udstedt til private personer afholdes af ELTON / Pardon Clothing A/S. Gebyr for betalinger på andre kort end til private såsom firmakort eller kort udstedt udenfor EU afholdes af kunden selv.

Forkerte varer modtaget

Vi beklager selvfølgelig på forhånd hvis du har modtaget en vare, som du ikke har bestilt. Kontakt venligst vores kundeservice på e-mail elton@pardon.eu, så vi kan få rettet op på fejlen.

Du er ikke ansvarlig for nogen udgifter i forbindelse med returneringen af det forkert modtaget. Vi refunderer selvfølgelig fragtomkostninger.

Fragt & retur

For mere information omkring fragt og retur - se venligst sektionen Fragt & retur.

Fortrydelsesret

Hvis du ikke er fuldt ud tilfreds med dit køb, er du velkommen til at returnere varen til os. Du har som kunde 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dato, hvor du eller en tredjepart – bortset fra den transportør, du har angivet – er i fysisk besiddelse af varerne, eller 14 dage efter, at varen blev leveret til det fragtsted, der blev valgt ved afgivelse og betaling af din bestilling.

I tilfælde af at flere varer bestilt i samme bestilling leveres særskilt, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dato, hvor du eller en tredjepart – bortset fra den transportør, du har angivet – er i fysisk besiddelse af den sidste vare. Eller 14 dage efter, at den sidste vare er blevet leveret til det fragtsted, der blev valgt ved afgivelse og betaling af din bestilling.

For at benytte dig af fortrydelsesretten skal du meddele ELTON, at du ønsker at fortryde dit køb. Du kan benytte dig af den medsendte returseddel, som er vedlagt din forsendelse. Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din pakke med udfyldt returseddel, inden fortrydelsesfristen er udløbet. Skulle du mod forventning ikke have modtaget en returseddel din forsendelse, bedes du kontakte kundeservice på e-mail elton@pardon.eu.

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler er gældende for varekøb.

Når du handler på www.elton.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller få afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid”, efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Pakken skal sendes til:

Pardon Clothing A/S
Att.: ELTON
Navervej 16
7430 Ikast
Denmark

Når du returnerer varen, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Vedlæg også din bestillings bekræftelse i pakken.

Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Noter også dit forsendelsesnummer, således at du kan spore din pakke.

Cookies

For mere information omkring cookies – se venligst cookie sektionen her.

Persondatapolitik

For mere information omkring persondatapolitik – se venligst persondatapolitik sektionen her.

 

Senest revideret d. 28.september 2020